LINIER 60 denní hubnutí 3x 60 tbl. akční nabídka Dr. Bojda
Kód: 225![Registrovaný zákazník | výhody | medicinka.cz](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.medicinka.cz/user/banners/registrace_3_.jpg?62d2aa3d)
![TOP zákazník | sleva | 10 % | medicinka.cz](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.medicinka.cz/user/banners/top.jpg?62d2adf4)
![Sleva 6 %](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.medicinka.cz/user/banners/icon-1728552_640.jpg?62d2ab9e)
Detailní popis produktu
Charakteristika
Jedná se o ovocno – bylinný přípravek. Velmi důležité je zde ovoce s názvem Garcinia Cambogia, která obsahuje aktivní složky ve slupkách. Jedná se o kyselinu hydroxycitronovou HCA, která se podílí na spalování tuků. Další mechanismy účinků se stále zkoumají. Předpokládá se mimo jiné blokování enzymu citrát lyázy, který naše tělo používá k tvorbě tuků. Také zvyšuje hladinu hormonu serotoninu v mozku, což může způsobit, že se cítíme méně hladoví. Garcinia cambogia může vašemu tělu usnadnit využívání glukózy tj. cukru, který živočišné buňky potřebují pro energii. Myši, které dostávaly doplněk garcinia cambogia v jedné studii, měly nižší hladiny inzulínu než myši, které tento doplněk nedostávaly. Proto se o tento doplněk začínají zajímat i lidé s cukrovkou. Linier představuje spolupůsobení látek ze zelené kávy s látkami z Garcinie. V praktické rovině dochází k snížení potřeby konzumace potravin a snížení ukládání tuků a k zvýšení vylučování škodlivin. Díky této unikátní kombinaci bylin se daří potlačovat chutě na sladkosti a jídlo obecně.
KDO TO NEVYZKOUŠEL TEN NEZUBNUL
Doplňkové parametry
Kategorie: | Doplňky stravy |
---|---|
Hmotnost: | 0.2 kg |
Dr. Bojda představuje moderní a zdravý způsob hubnutí
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značka DR.BOJDA uvádí na trh extra silné doplňky stravy, zpočátku pro potřebu svých lékáren, později jsou výrobky dodávány přes lékárenské velkoobchody do dalších lékáren v celé ČR. Filosofický přístup k vývoji a výrobě doplňků stravy a kosmetiky je jednoznačně určen nekompromisním přístupem ke kvalitě výrobků.
Cílem značky je přínos pro zlepšení kvality života zákazníků.